Jawapan Teka Teki Tak Ada Kepala Ada Leher

Jawapan Teka Teki Tak Ada Kepala Ada Leher. Teka teki hiburan Sila taip jawapan anda di ruang kosong yang disediakan dan tekan teka. Himpunan teka-teki terbaik Aliff.co pasti membuatkan anda ketawa macam orang kena sawan.

Contoh Teka Teki Kanak Kanak Dan Jawapan Yang Bernilai ...
Contoh Teka Teki Kanak Kanak Dan Jawapan Yang Bernilai ... (Gerald Allen)
Koleksi teka teki lawak, lucu, dan Website kami sememangnya senang untuk digunakan, dengan hanya beberapa klik anda boleh melihat jawapan, mahupun melangkah ke soalan. Mohon maaf, karena kelucuannya justru karena plesetan dari pertanyaan maupun jawabannya. Teka-teki tersebut menggunakan bahasa kiasan (seperti yang diterapkan dalam pantun), sehingga Ada sebiji roda pedati, Bentuknya bulat daripada besi Bila bermain diikat sekuat hati Dilempar hidup.

Teka-teki tersebut menggunakan bahasa kiasan (seperti yang diterapkan dalam pantun), sehingga menyebabkan seseorang berfikir untuk mendapatkan jawapan.

Biasanya, pantun teka teki lucu atau pantun teka teki lawak diperlukan untuk bermain tebak-tebakan dengan teman-teman lama.

Teka Teki Lawak, Lucu & Susah Beserta Jawapan | Aliff.co

Pelbagai Contoh Teka Teki 3 Kepala 4 Tangan 5 Kaki Yang ...

Himpunan Contoh Teka Teki Ada Leher Tiada Kepala Apa Dia ...

Teka-Teki Lawak : Bila makan pisang, buang kulit, tapi ...

Bermacam Contoh Teka Teki Burung Apa Yang Tak Jaga Anak ...

Bermacam Contoh Teka Teki Buah Apa Tak Boleh Makan Yang ...

Teka Teki Haiwan dan Jawapan. Apakah? - Dennis G. Zill

Contoh Teka Teki Ikan Paling Sedap Dimakan Yang Power ...

Contoh Teka Teki Banyak Kaki Tiada Tengkuk Tiada Kepala ...

Teka-teki yang ada bisa berupa teka-teki lucu atau cerdas yang bisa mengasah otak. Kalau aku sudah besar biasanya kepalaku hilang. Himpunan teka-teki terbaik Aliff.co pasti membuatkan anda ketawa macam orang kena sawan.