Jawapan Teka Silang Kata Badan Yang Ditubuhkan Untuk Tujuan Tertentu

Jawapan Teka Silang Kata Badan Yang Ditubuhkan Untuk Tujuan Tertentu. Teka-teki silang, sering juga disingkat dengan TTS, adalah suatu permainan kata yang biasanya berbentuk serangkaian ruang-ruang kosong berbentuk kotak berwarna hitam dan putih. Teka teki silang (crossword) yang disingkat TTS ialah* permainan puzzle atau game puzzle di mana anda* harus memenuhi* kotak-kotak putih yang kosong dengan huruf-huruf** yang menyusun* sebuah kata menurut* tuntunan* atau soal yang diberikan.

Teka Silang Kata
Teka Silang Kata (Lora Todd)
Jika anda merasa tersinggung hanya karena kesalahpahaman mohon untuk dimaafkan karena teka teki ini dibuat bukan untuk menyinggung tapi untuk hiburan semata. Permohonan menggunakan huruf yang anda sudah tahu untuk mencari senarai jawapan yang mungkin. Teka silang kata ialah permainan untuk menguji minda dengan menggunakan huruf-huruf yang dicantum jadikepadalalu menjadi perkataan, biasanya diberikan Baiklah, dipendekkan cerita di bawah ialah bahan seperti yang dijanjikan iaitu Pelbagai Teka Silang Kata Beserta Jawapan Yang Sangat.

Tak kira apa tujuan anda semua mahu Teka Silang Kata kemerdekaan dan jawapan ini, pihak admin bersedia untuk berkongsi bahan tersebut.

Kata-Kata Puitis Canva telah dibuat untuk seseorang spesial, dari sahabat, orang tua maupun kekasih.

Teka Silang Kata

Untuk itu, penting bagi Anda mengetahui kata-kata bijak Islam, baik yang berasal dari Alquran, hadis, maupun sunah rasul. Jika anda merasa tersinggung hanya karena kesalahpahaman mohon untuk dimaafkan karena teka teki ini dibuat bukan untuk menyinggung tapi untuk hiburan semata. Jika anda cinta akan permainan tradisional uji minda seperti teka silang kata, ataupun anda adalah raja teka teki logik, anda mestilah mencuba menjawab dan berkongsi soalan teka teki kelakar sini kepada rakan-rakan dan keluarga.